четейки таблицата, както и при други подобни сравнения Голфа е по-добрия във всичко. По памет си спомням, че когато настъпиш Жулиетката и очакваш алвтомобилчето да покаже, че е маде ин алфа ромео, нещата се сгомнясват. Питам се дали Алфата е обута в правилните гуми с правилния размер. А този Голф не се ли караше само с >98 октана?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от aav Покажи съобщениечетейки таблицата, както и при други подобни сравнения Голфа е по-добрия във всичко. По памет си спомням, че когато настъпиш Жулиетката и очакваш алвтомобилчето да покаже, че е маде ин алфа ромео, нещата се сгомнясват. Питам се дали Алфата е обута в правилните гуми с правилния размер. А този Голф не се ли караше само с >98 октана?Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.
Comment
-
Вярно, че не всичко е проста математика, но с 24 к.с. и 60 Нм повече и да отстъпва - ужас.Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщениеДа голфа за съжаление е по добър във всяко отношение. Дори дизайнът му е по агресивен от този на Алфата. А по отношение на параметрите показани не мисля че са манипулирани. Смешно е всеки път когато някоя статия обективно не е в полза на Алфа, да смятаме, че това е част от "заговора" срещу любимата марка...
ето я и статията:
обща част
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi..._golf_gti.html
за голфа
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi..._golf_gti.html
за алфата
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi...loverleaf.html
Относно ускорението, от аутоекспрес казват, че при алфата то е измерено при влажна настлка. На голфа го дават 6.5сек по каталог, 6.6сек при теста. На Алфата е 6.8 сек по каталог, а при тези условия 7.1 сек. За спирачния път не дават уточнения на условията. Надявам е скоро да направят няколко бързи обиколки по най-известните писти с Алфата, за да видим реално колко е спортна.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеСмея да твърдя, че сходни неща казват и немците, и италянците, и англичаните. Според мен си прав за "заговора".
ето я и статията:
обща част
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi..._golf_gti.html
за голфа
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi..._golf_gti.html
за алфата
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi...loverleaf.html
Относно ускорението, от аутоекспрес казват, че при алфата то е измерено при влажна настлка. На голфа го дават 6.5сек по каталог, 6.6сек при теста. На Алфата е 6.8 сек по каталог, а при тези условия 7.1 сек. За спирачния път не дават уточнения на условията. Надявам е скоро да направят няколко бързи обиколки по най-известните писти с Алфата, за да видим реално колко е спортна.
Същото важи и за доускоренията. Въртящия момент е в полза на Джулиета и то в много, а килограмите на двете са еднакви. Освен това "пристига" почти на едни и същи обороти.
Така, че няма начин. Аз не им вярвам.
Ще почакам за надежден тест примерно на autopista.es или quattroruote, auto ili alvolante, после съм сигурен, че резултатите ще са други.
Comment
-
Хахаха, Джужанка по бавна от Голф, а се опитват да е сравняват с 1-ва серияЕй тва е - вече само може да си мечтаем за епизод на Топ Гиър, в който Алфа ще е най-бързата кола
1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщениеХахаха, Джужанка по бавна от Голф, а се опитват да е сравняват с 1-ва серияЕй тва е - вече само може да си мечтаем за епизод на Топ Гиър, в който Алфа ще е най-бързата кола
Comment
-
Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщениеХахаха, Джужанка по бавна от Голф, а се опитват да е сравняват с 1-ва серияЕй тва е - вече само може да си мечтаем за епизод на Топ Гиър, в който Алфа ще е най-бързата кола
'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
-
Да но Алфа 75 2.0 е по-бърза от е30 2.0, 1.8 е по бързо от 1.8 бмв и 1.6 и така нататък, за М-ката нямам пряко впечатление, но може би там нещата за различни...1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщениеТова не е нещо ново - да не би алфа 33 16 да е много по-бърза от голф 2 КР например?
Все пак 33-ката сравнена с КР е със 100кубика по-малкоAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщениеДа но Алфа 75 2.0 е по-бърза от е30 2.0, 1.8 е по бързо от 1.8 бмв и 1.6 и така нататък, за М-ката нямам пряко впечатление, но може би там нещата за различни...
Сега Жулиетата се различава от гофа само по дзайн, а дори не е по-добра. Една компактна Алфа трябва да е наистина компактна, лека, ниска и широка, а не напомпан с ламарини хечбек с кичозен дизайн и много екстри.
По-зле от метаморфозата 33 - 145 - 147 - Жулиета е тази на Сивик 6та - 7ма - 8ма серия (за европейския пазар). Замениха спортната 6та серия със семейната 7ма, после дойде ред на "космическата" 8ма серия. С най-първобитното окачване е 8мата, а с най-спортното е 6та генерация.
Не казвам, че някоя от гореспоменатите коли е лоша, а че трябва да се следват някакви традиции.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщениеДа и 33 1,3 е по-бърза от Голф 2 1,3 и 1.6, 33 1,5 е по-бърза от двойка 1,8 90 коня. Вярно, че има Голф G60 и още една ограничена серия със 210 коня и 4х4, ама един нормален голф 2 не е бил спортен, колкото една нормална 33-ка. И то не само съдейки по двигателите, ами въобще като концепция.
Сега Жулиетата се различава от гофа само по дзайн, а дори не е по-добра. Една компактна Алфа трябва да е наистина компактна, лека, ниска и широка, а не напомпан с ламарини хечбек с кичозен дизайн и много екстри.
По-зле от метаморфозата 33 - 145 - 147 - Жулиета е тази на Сивик 6та - 7ма - 8ма серия (за европейския пазар). Замениха спортната 6та серия със семейната 7ма, после дойде ред на "космическата" 8ма серия. С най-първобитното окачване е 8мата, а с най-спортното е 6та генерация.
Не казвам, че някоя от гореспоменатите коли е лоша, а че трябва да се следват някакви традиции.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Comment